Nov 8, 2010

Our pet's games - multiplication.


Projektowanie gry planszowej – rysowaliśmy swoje ulubione zwierzęta na planszy z liczbami 1-100. Rzucaliśmy dwoma kostkami, wynik mnożyliśmy, które z nas pierwsze dotarło do pola z numerem 100 wygrywało! Przeprowadziliśmy także wywiad z 40 losowo wybranymi uczniami w naszej szkole:
1. Czy masz w domu jakieś zwierzątko? (tak - 38, 2 - nie),
2. Co to za zwierzątko? (świnka morska - 3, chomik - 7, pies - 16, ryba - 7, kot - 5, szynszyla - 1, królik - 2),
3. Ile ma lat? (najmłodsze: 3 tygodnie, najstarsze: 71 lat (prawdopodobnie w przeliczeniu "na ludzkie" lata),
4. Jak ma na imię? (np. Szu, Krecik, Szczurek, Złotka, Lusi, Ara, Stefan, Gryzak, Zuza, Dominik, Pusia, Megi, Maniek, Milka, Farcik, Tofik, Konrad, Marzan, Megi, Kunia, Morus, Ala, Zuzia, Szczur, Szarik, Tuptuś, Karotka, Mimi, Dzings, Kora, Kijek, Nemo, Perełka, Puszek, Misia, Pipi),
5. Czym je karmisz? (w zależności od rasy: karma  dla psów, kotów, rybek, świnek morskich, chomików i szynszyli, sucha karma (np. Friskies, Chappi), warzywa np. kukurydza, owoce, woda, nasiona, larwy komara (?- rybka), ochotka, kości i inne przysmaki.