Nov 15, 2010

Evaluation and presentation our project

Today we browsed all collected materials and viewed photos, videos.We also wrote evaluation's notes - what are we thinking about this project. We showed results of this project during meeting with our parents.


Dziś zakończyliśmy nasz projekt. Dokonaliśmy podsumowania i ewaluacji. Zaprezentowaliśmy także jego wyniki rodzicom.
Co sądzimy o projekcie?
Julka: Projekt był bardzo ciekawy, ponieważ mogłam się dużo dowiedzieć.
Weronika: Bardzo podobał mi się ten projekt, ponieważ byliśmy w schronisku i u weterynarza. Projekt był bardzo ciekawy. 
Filip: Podobało mnie się jak przynieśliśmy swoje zwierzęta.
Oliwia: Podobało mnie się jak rozmawialiśmy ze Słowakami. Jest koniec, ale i tak było super.
Mikołaj: Podobało mnie się przyniesienie zwierząt do szkoły. W projekcie było super!
Nicole: Bardzo podobał mnie się ten projekt, ponieważ byliśmy w schronisku i u weterynarza, podobały mi się też rozmowy.
Dawid: Projekt zwierzęta był bardzo fajny, bo byliśmy w schronisku.
Zuzia: Bardzo mnie się podobało. Projekt był fajny dlatego, że pojechaliśmy do schroniska i poznaliśmy dużo zwierząt.
Kaja: W projekcie Moje zwierzęta podobało mnie się: wyjście do weterynarza i schroniska. Fajna też była telekonferencja, ponieważ widzieliśmy rówieśników ze Słowacji.
Wiktoria: W projekcie najbardziej podobało mnie się wyjście do kliniki weterynaryjnej i do schroniska. Ten projekt był bardzo ciekawy. Wszyscy się dużo dowiedzieliśmy na temat zwierząt. Fajnie też było jak przynieśliśmy zwierzątka do szkoły.